Kanpo-Harremanak izeneko Kontseilaritza Euskal Herriak duen helburu historikoari erantzun nahian sortu da, hots, beste herri eta kultura batzurekin soberanian oinarritutako egitura batzuk partekatzeko asmoz, elkarrenganako errespetu osoarekin.

Entre los ejes de actuación inmediata en esta Consejería propuesta por EHBildu, planteamos la organización de sendas conferencias internacionales. Una Conferencia Internacional sobre el Derecho de Autodeterminación y, la segunda, la Conferencia Internacional sobre la creación de la "Euroregión de Euskal Herria", en base a los principios de la soberanía compartida.

Junto a ello, la Consejería de Relaciones Exteriores dirigirá su labor hacia el apoyo a Lehendakaritza en todo lo relativo a la faceta internacional para contribuir a avanzar en la resolución definitiva del conflicto y el nuevo ciclo político abierto en Euskal Herria.

Era berean, eta diasporari dagokionez Gazteriaren Osoko Plan bat garatzea proposatzen dugu alderdi guztien eskuartzea lagunduz eta bereziki gazteriaren formazio kulturala eta ikasleen trukaketa bultzatuz.

Turismoari dagokionez, "Euskal Herria" herri marka sortzea du helburu EHBilduk, nazioarteko foro eta azoketan ezaugarri propioarekin azaltzeko asmotan.

Era berean, Turismo Jasangarriaren Osoko Plana garatuko dugu. Natura turismoa, turismo kulturala eta turismo gastronomikoa izango lirateke gure politikaren ardatzak; xendazaletasun eta mendi ibilbideak sortu eta daudenak hobetzearen alde gaude; gazteentzat kanping eta aterpeak egokituko ditugu; Santiagora bideak hobetu eta bultzatuko ditugu, eta baita ere, ondare material eta inmateriala. Ekoturismoa ere EHBilduren politikaren ardatza dugu.

En relación a la cooperación, EHBildu creará la infraestructura de coordinación para situaciones de desastres naturales, ayuda alimentaria o sanitaria con la marca Euskal Herria. Se aumentará dentro de lo posible y de manera creciente y sostenida el porcentaje total de ayuda a la cooperación dentro de una estrategia que rompa con la lógica Norte-Sur, incluyendo nuevos sujetos como son los movimientos sociales.