Lehenik eta behin hona etorri zareten sindikalista guztiei eskerrak eman nahi dizkizuet Amaiurri babesa eman diozuelako (LAB, ELA, ESK, STEE-EILAS-eko ia ehun afiliatu dauzkagu gaur gurekin).

Amaiur va a ser el altavoz en Madrid de las reivindicaciones de las clases populares del país. Altavoz de las reivindicaciones que las y los trabajadores de Euskal Herria realizan día a día en sus puestos de trabajo y en la calle.

Defensa y reivindicación de un Marco Vasco de Relaciones Laborales y Protección Social.

Kanpainan zehar ikusten ari gara, eta are eta nabarmenagoa izango da azaroaren 20tik aurrera, bi proiektu daudela mahai gainean: PPk ordezkatzen duen proiektu ukatzaile eta atzerakoia, eta Amaiur-ek planteatzen duen etorkizuneko proiektua.

Burujabetza politiko eta ekonomiko osoko esparru baten defentsa burutuko dugu Madrilen.

Horrexegatik, argi eta garbi esan nahi dugu herri honetako langileen aldarrikapenak babestera joango garela Madrilera. Gure herriaren subiranotasuna eremu guztietan babestuko dugu, horixe baita Euskal Herrian bizi eta lan egiten duten pertsona guztien eskubide guztiak defendatzeko biderik eraginkorrena.

EAJk, PPk eta PSOEk partekatzen duten ereduaren aurrean, krisia eragin duen ereduaren aurrean, Amaiur da, eredu sozioekonomiko alternatiboa sustatzen duen aukera bakarra. Guk alternatibak planteatzen ditugu.

Programaz ari dira batzuk egunero berba eta berba. Euren programaren laburpenik garbiena da azken urteotan Madrilen egin dutena: PSOEk eta PPk bultzaturiko erreforma antisozial guztiei babesa ematea. Euskal herritarrek kalean eta greba orokorren bidez adierazitakoari entzungor egitea. Hori da batzuek Madrilen garatzen duten programa bakarra.

Amaiur es la única opción que reivindica un modelo socioecónomico alternativo al modelo que comparten el PP, el PSOE y el PNV. Modelo que nos ha traído la crisis. Mientras algunos plantean parches, nosotros y nosotras planteamos alternativas.

Unos hablan y hablan de programa. Sin embargo, el mejor resumen de su programa es aquello que han hecho en Madrid a lo largo de estos últimos años: dar vía libre a todas las reformas antisociales impulsadas por el PSOE y el PP. Han hecho oídos sordos a lo que la sociedad vasca reclamaba en la calle y mediante huelgas generales. Ese ha sido el único programa que algunos han desarrollado en Madrid.