Bai, zorionak Amaiur, izan ere pozez bete gaituzte atzoko eguneko emaitzak, pozez gainezka gaude.

Atzoko egunean ere, guztion artean Euskal Herriko historian beste pasarte bat idatzi dugu. Letra handiz idatzia gainera! Egun hauetan, egoera politiko berri honetan non batzuentzat antza garrantzitsuena, relatoa den, ba hara hemen gure relatoa, egunez egun idazten jarraituko dugun relatoa, herri honen askatasunera eramango gaituen bidean beste orri bat idatzi egin dugu.

Amaiur sortu genuenetik ordea argi esan genuen, guretzako funtzeskoa dena momentu historiko honetan, batzuk horretan tematu arren, ez da RELATOA, guretzako bide orria da, herri honen hitza eta erabakia onartzera eraman behar gaituen bide orriak. Eta atzoko emaitzak ez dela soilik Amaiurren zerrrendakideen ustea, milaka eta milaka Euskal Herritarren ustea ere badela!!

En este momento histórico, vamos a decir alto y claro que frente al modelo político, económico y cultural español, existe una nación que quiere ser dueña de su destino. Una nación que demanda un escenario de paz y soluciones democráticas. Y no solo lo decíamos, sino que con estos resultados de hoy realizaremos una defensa firme de los derechos de Euskal Herria, desde la defensa de un marco de soberanía política y económica total haciendo una férrea reivindicación del Marco Vasco de Relaciones Laborales y Protección Social hasta el derecho de autodeterminación.

Estos eran los ejes con los que nos presentábamos ante la sociedad y estos son los ejes en los que nos reafirmamos hoy, con la fuerza que da saber que Euskal Herria esta en marcha y no va a ver ni constitución, ni juez, ni ley que la pare.

Dijimos y repetimos, que nuestra referencia no es Madrid. Nuestra referencia y prioridad son Euskal Herria y todas las personas que la componen. Por eso estamos contentos, por eso estos resultados son históricos, por que Euskal Herria a dicho alto y claro lo que quiere, lo que necesita y Amaiur seguirá trabajando por ello, en Madrid cuando sea necesario y en Euskal Herria día a día.

Bai, zuekin, guztiekin eta nahi duen ororekin lan egiten jarraituko dugu, herriz herri eta auzoz auzo, bide luzea gelditzen zaigu oraindik egiteke, bide luze eta ziur asko gaur bezalako egun zoriontsuz beterikoa.

Eskerrik asko giuztioi, zeren eta emaitza hauek ezin dira ulertu zuek Bizkaiko herri eta auzo guztietan egin duzuen lan barik. Zuek Amaiur zarete, zuek aldaketa politikoaren eta sozialaren protagonistak zarete, eta zuekin bide honetatik jarraituko dugu, irabazi arte!

Animo eta aurrera. Atzo jai, gaur eta bihar lan! Gora Amaiur! Gora zuek! Gora Euskal Herria askatuta!!!